HOTELSKI INFORMACIONI SISTEM
Jednostavna i učinkovita kontrola poslovanja u hotelima i restoranima
RECEPCIJSKO POSLOVANjE
Rezervacije
Obračun troškova
Izrada računa
RESTORANSKO POSLOVANjE
POS
Robno-materijalno
knjigovodstvo
Osigurajte jednostavnost hotelskog poslovanja!
Integrirani programski proizvod iSustav za hotelijerstvo, namijenjen je manjim i srednje velikim smještajnim objektima. Zasniva se na klijent-server sistemu pristupa bazama podataka. Rijetko koji proizvod za hotelijerstvo se može usporediti s iSustav-om u omjeru cijena-mogućnosti. Kako bismo opravdali povjerenje klijenata, iSustav se neprekidno nadograđuje, usavršava i prilagođava zahtjevima korisnika. Uvođenjem novih rješenja korisniku se omogućava brže i efikasnije poslovanje čime postaje konkurentniji i profitabilniji. Zahvaljujući mnogobrojnim mogućnostima programskog sistema, moguće ga je prilagoditi poslovanju svakog objekta. iSustav je napravljen u izravnoj saradnji s organiracijama i osobama koje imaju dugogodišnje iskustvo u hotelijerstvu i ugostiteljstvu. Tako možete biti sigurni da će program raditi upravo onako kako to Vi očekujete.
Imamo zaokruženu kompletnu cjelinu za hotelsko poslovanje: naplata ugostiteljskih usluga putem POS kase (touch ili obične) ili tableta (dlanovnika), mogućnost terećenja troškovima ugostiteljstva i wellness-a sobe u kojoj je gost smješten te objedinjena naplata svih usluga na recepciji, knjige gostiju (domaćih i stranih), izvještaji naplaćene boravišne takse i osiguranja, izvještavanje zavoda za statstiku o ostvarenom broju noćenja, mogućnost povezivanja sa channel managerima putem PHOBS-a, mogućnost praćenja telefonskog prometa napravljenog iz soba, automatizacija kod knjiženja ostvarenog prometa u knjigu izlaznih računa i glavnu knjigu, robno-materijalno knjigovodstvo, vođenje glavne blagajne, knjiga ulaznih i izlaznih računa, glavna knjiga.
Zahvaljujući jednostavnosti upotrebe, novi korisnici se brzo osposobljavaju za rad i postanu produktivni u veoma kratkom roku obuke. Pomoć za rad je dostupna preko pisanih uputa, a moguće je zatražiti i telefonsku/email/viber/whatsapp podršku.
Nakon implementacije osigurana je dugoročna podrška u radu na bazi ugovora o održavanju.
RECEPCIJSKO POSLOVANjE
Automatizirane su sve radnje za recepcijsko poslovanje tako da osoblju ostaje više vremena da se posveti gostima, npr. prijavom gosta u sobu automatski se vodi knjiga gostiju, u restoranu/kafiću omogućuje se gostu stavljanje troška na račun sobe…
RESTORANSKO POSLOVANjE
Korištenjem najnovijih tehnologija moguće je bitno unaprijediti poslovanje nekog ugostiteljskog objekta. Program za ugostiteljstvo napravljen je tako da iskorištava sve mogućnosti koje nam trenutno dostupne tehnologije pružaju.
Centralni dio sistema
Prodaja odvojena od ureda
Automatski ispis narudžbi
GODINA SA VAMA
VJERNIH KORISNIKA
RADNIH SATI
Ako želite da Vam dostavimo neobavezujuću ponudu molimo da popunite ispod navedena polja
Pojašnjenje značenja pojedinih polja obrazca za ponudu:
Broj smještajnih jedinica podrazumijeva ukupan broj soba, apartmana, bungalova, kamp kućica i sl.
Broj ugostiteljskih kasa podrazumijeva ukupan broj naplatnih mjesta u ugostiteljstvu (u pravilu je taj broj ekvivalentan broju fiskalnih printera u restoranu, caffe baru i sl.).